Στέλλει εγκυκλίους επιρρίπτοντάς μας την ευθύνη για την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων και από την άλλη αποφασίζει ερήμην μας και ενάντια στη νομοθεσία να δώσει το δικαίωμα στους ανεξεταστέους τελειόφοιτους μαθητές να παρακαθίσουν στις παγκύπριες εξετάσεις για σκοπούς και απόλυσης και πρόσβασης. Και οργανώνει εξετάσεις (Παγκύπριες μάλιστα) για απόλυση σε κάποια μαθήματα, ενώ ακόμη διεξάγονται μαθήματα. Το θέατρο του παραλόγου σε όλο του το μεγαλείο, με τους εκπαιδευτικούς να υποχρεώνονται να συμμετέχουν ως απαθείς θεατές στην εκτέλεση του δημόσιου σχολείου.
Γι αυτό και προτείνω δύο συγκεκριμένα μέτρα για τη Γ’ Λυκείου με την ελπίδα ότι θα προβληματιστούν οι ιθύνοντες σοβαρά επί του θέματος:
- επαναλήψεις στα εξεταζόμενα μαθήματα
- απελευθέρωση χρόνου από τα μη εξεταζόμενα και αίθουσες για μελέτη στο σχολείο
- απαλλαγή των εκπαιδευτικών από τα μη εξεταζόμενα μαθήματα, ώστε να μπορούν να αναλάβουν περισσότερες ώρες τους μαθητές που θα δώσουν εξετάσεις στο μάθημά τους, για ασκήσεις και επίλυση αποριών.
- καταμερισμό άλλων εργασιών στους Εκπαιδευτικούς του σχολείου που δε διδάσκουν εξεταζόμενα μαθήματα αναλόγως των ελεύθερων ωρών τους (καταγραφή ύλης, καταγραφή αναγκών, ετοιμασία εξεταστικών δοκιμίων Ιούνη και Σεπτέμβρη, ετοιμασία απολυτηρίων, βραβείων, διπλωμάτων και όσα άλλα γραφειοκρατικά μάς υποχρεώνουν να τρέχουμε τις τελευταίες μέρες και να μην ανασαίνουμε.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια που αφορούν τα θέματα που αναρτώνται είναι ευπρόσδεκτα, εφόσον παραμένουν σε πλαίσιο σεβασμού και νομιμότητας. Ευπρόσδεκτες είναι όλες οι απόψεις, οι διαφωνίες, ο αντίλογος και η κριτική απέναντι στα γραφόμενα. Δεν επιτρέπονται σχόλια που περιέχουν στοιχεία λιβέλλου, ρατσιστικά, υβριστικά ή προσβλητικά για οποιονδήποτε και για οποιοδήποτε στοιχείο του οικοσυστήματος. Ο συγγραφέας αυτού του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει οποιοδήποτε σχόλιο δε σέβεται την πιο πάνω αρχή.